mfk.edu.pl
Witamy na stronieWitryna prosi o zgodę na wykorzystanie Twoich danych
  • Spersonalizowane reklamy i treści, pomiar reklam i treści, badanie odbiorców i ulepszanie usług
  • Przechowywanie informacji na urządzeniu lub dostęp do nich

Twoje dane osobowe będą przetwarzane, a informacje z Twojego urządzenia (pliki cookie, unikalne identyfikatory itp.) mogą być wyświetlane i zapisywane przez 137 dostawców spełniających wymogi TFC oraz partnerów reklamowych (62) lub im udostępniane. Mogą też być wykorzystywane przez tę witrynę lub aplikację.

Niektórzy dostawcy mogę przetwarzać Twoje dane osobowe na podstawie uzasadnionego interesu. Możesz się na to nie zgodzić nie akceptując zgody poprzez kliknięcie przycisku poniżej.

Polityka Redakcyjna

mfk.edu.pl zobowiązuje się do przestrzegania najwyższych standardów redakcyjnych i etycznych w dostarczaniu treści online dotyczących usług marketingowych.

Wprowadzenie

Nasze treści będą dokładne, wyważone i transparentne. Informacje będą oceniane w oparciu o najlepsze dostępne dowody naukowe, a źródła będą wymieniane zawsze, gdy jest to możliwe. W przypadku, gdy treść zawiera domysły lub opinie, będzie to wyraźnie wskazane.

mfk.edu.pl odpowiada przed swoimi odbiorcami i będzie traktować ich uczciwie mfk.edu.pl. Będziemy otwarci na przyznawanie się do błędów i będziemy promować kulturę uczenia się na podstawie opinii użytkowników. Ponadto procesy redakcyjne będą przejrzyste.

mfk.edu.pl będzie stawiać na pierwszym miejscu interesy swoich odbiorców podczas pozyskiwania i opracowywania treści. Będziemy konsultować się z odpowiednimi organami zawodowymi, organizacjami charytatywnymi i innymi grupami interesu, ale najważniejsze pozostanie dbanie o interesy naszych klientów.

Wszystkie treści na naszej stronie internetowej będą odpowiednie dla ogółu odbiorców i nie będą zawierać materiałów uznanych za obraźliwe.

Nasze treści będą obiektywne, bezstronne i wyważone. W przypadku, gdy poglądy się różnią i nie można znaleźć konsensusu naukowego, odzwierciedlimy wszystkie znaczące kierunki opinii i jasno stwierdzimy niepewność.

Jesteśmy zobowiązani do utrzymania rygorystycznych kontroli prywatności. Informacje osobowe, w tym wszelka korespondencja, nie będą ujawniane bez uprzedniej wyraźnej zgody użytkownika, chyba że będziemy do tego zobowiązani z przyczyn prawnych (np. na mocy nakazu sądowego) lub ujawnienie leży w interesie publicznym. Za zgodą użytkowników usług będzie się uzyskiwać zgodę w przypadku wykorzystania ich zdjęć.

mfk.edu.pl posiada dedykowany zespół redaktorów. Mamy jasny mandat do tworzenia treści dokładnych, wyważonych i transparentnych. W związku z tym żaden redaktor strony internetowej, autor ani administrator nie będzie proszony ani nie będzie mu wolno udzielać szczególnego traktowania żadnej organizacji partnerskiej, a wszyscy pracownicy redakcji muszą w pełni ujawnić wszelkie interesy finansowe lub inne, jakie mogą mieć w jakichkolwiek firmach lub organizacjach związanych z marketingiem cyfrowym.

Zgodnie z naszą polityką wszyscy pracownicy, w tym pracownicy redakcyjni, są zobowiązani do ujawniania wszelkich konfliktów interesów z innymi organizacjami, w tym z firmami związanymi z marketingiem cyfrowym.

Wszyscy pracownicy redakcyjni otrzymują szkolenia w celu zapewnienia spełnienia standardów redakcyjnych.

Proces redakcyjny

Dowody naukowe, które stanowią podstawę wszystkich naszych treści, pochodzą z bezpośredniego doświadczenia osób zaangażowanych w treści specyficzne dla danej branży. Aby zebrać tę wiedzę i zapewnić użytkownikom kompletny i wyważony pakiet materiałów na dany temat, wymagamy od naszych autorów treści konsultacji z recenzowanymi badaniami naukowymi. Opracowaliśmy wewnętrzny system klasyfikowania różnych rodzajów dowodów naukowych pod względem ich ważności.

W przypadku wiedzy z bezpośredniego doświadczenia, konsultują się z osobami posiadającymi bezpośrednie i aktualne doświadczenie w radzeniu sobie z wymaganiami dotyczącymi treści specyficznych dla ich branży, z krajowymi organizacjami charytatywnymi o uznanej wiedzy i szczególnym zainteresowaniu oraz z osobami, które mogą być bezpośrednio dotknięte danym tematem lub problemem.

Polityka Redakcyjna